přejít na Aramark.cz

Volná místa » Hlavní město Praha

Mzdový/á účetní

Co by Vás v práci čekalo?

správa přidělené mzdové agendy – cca 300 osobních čísel
spolupráce s odbornými odděleními společnosti, převážně s personálním, ekonomickým, provozním oddělením a hlavní účetní
spolupráce se státními a správními orgány
pravidelné zpracování mzdové agendy

Co u nás budete pro začátek potřebovat?

předchozí zkušenosti se mzdovou agendou
dobré komunikační dovednosti
schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
znalost práce v programu DC2 výhodou

Ke mzdě přidáváme tyto výhody:

služební telefon a notebook
zázemí a stabilitu velké mezinárodní společnosti
práce ve stabilním týmu účetních
zvýhodněné stravování a pitný režim na centrále společnosti zdarma
flexibilní osmihodinová pracovní doba
zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy

Kateřina Rokosová

HR Business Partner
rokosova-katerina@aramark.cz
+420 702 226 937

←   Zpět na výpis volných pozic
Cesta na talíř

Proč pracovat v Aramarku?

Vážíme si lidí a ke každému přistupujeme individuálně a s respektem. Zaměstnanci pro nás nejsou jen čísla. Poskytujeme zázemí ve formě tréninkových a rozvojových programů. Každý má příležitost vyniknout. Podporujeme vzájemnou výměnu zkušeností, vítáme dobré nápady a návrhy na zlepšení, pracujeme v silně motivujícím a inspirativním prostředí…

Dozvědět se víc