přejít na Aramark.cz

Volná místa » Hlavní město Praha

HR Adiministrátor/ka – Personalista/ka

Do týmu personalistek, náborových specialistů a HR Business Partnerů hledáme sympatickou kolegyni/kolegu, která/ý nám pomůže s administrativou.

Co by Vás v práci čekalo?

zpracovávání personální agendy – správa osobních složek zaměstnanců a veškeré související dokumentace
spoluúčast na projektech zaměřených na vzdělávání, implementaci personálních systémů apod.
zodpovědnost za vedení personální evidence

Co u nás budete pro začátek potřebovat?

znalost zákoníku práce
praxe na obdobné pozici min. 2 roky
anglický jazyk na komunikativní úrovni
samostatnost
znalost HR SAP výhodou

Ke mzdě nabízíme:

mobilní telefon k pracovním i soukromým účelům
k pracovním účelům Vám společnost poskytne notebook
zvýhodněné stravování a pitný režim na centrále společnosti zdarma
20 dní dovolené + 2 dny Relax Days + 1 den volna jako dárek k narozeninám
přátelský kolektiv a kanceláře po 2 lidech
zvýhodněný telefonní tarif i pro rodinné příslušníky s neomezeným voláním
home office 1 den v týdnu
flexibilní osmihodinová pracovní doba
zvýhodněná Multisport karta

Kateřina Rokosová

HR Business Partner
rokosova-katerina@aramark.cz
+420 702 226 937

←   Zpět na výpis volných pozic
Cesta na talíř

Proč pracovat v Aramarku?

Vážíme si lidí a ke každému přistupujeme individuálně a s respektem. Zaměstnanci pro nás nejsou jen čísla. Poskytujeme zázemí ve formě tréninkových a rozvojových programů. Každý má příležitost vyniknout. Podporujeme vzájemnou výměnu zkušeností, vítáme dobré nápady a návrhy na zlepšení, pracujeme v silně motivujícím a inspirativním prostředí…

Dozvědět se víc