Volná místa » Hlavní město Praha
Vaším hlavním úkolem bude řídit svěřené produktové kategorie a zajistit jejich optimální naplnění v souladu se stanovenými cíli. Budete odpovědní za vlastní portfolio dodavatelů a aktivně s nimi vyjednávat lepší obchodní podmínky. Cílem bude budování dlouhodobých a stabilních vztahů, které podpoří nejen úspěch firmy, ale i spokojenost našich zákazníků.
Váš pracovní den:
• Vyhledávání a výběr dodavatelů, vyjednávání cen a podmínek
• Komunikace s vedoucími pracovníky restaurací ohledně řízení systému dodávek
• Řešení každodenní provozní operativy související s dodavateli
• Zajištění administrativní podpory a finančního controllingu u svěřených komodit
• Provádění auditů u vybraných dodavatelů
• Tvorba strategie v oblasti nákupu
• Reporting řediteli centrálního nákupu
Co od vás potřebujeme:
• Praxi na pozici nákupčího 3–5 let, ideálně v oblasti potravin
• Výborné komunikační dovednosti
• Pokročilou znalost angličtiny pro každodenní komunikaci
• Zkušenosti s hygienickými audity u dodavatelů
• Řidičský průkaz
• Pečlivost, samostatnost a silné vyjednávací schopnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
• Služební vozidlo k pracovním i soukromým účelům
• Mobilní telefon a notebook
• Zvýhodněné stravování a pitný režim na centrále společnosti zdarma
• 20 dní dovolené + 2 dny Relax Days + 1 den volna k narozeninám
• Zvýhodněný telefonní tarif pro rodinné příslušníky s neomezeným voláním
HR Business Partner
rokosova-katerina@aramark.cz
+420 702 226 937
Vážíme si lidí a ke každému přistupujeme individuálně a s respektem. Zaměstnanci pro nás nejsou jen čísla. Poskytujeme zázemí ve formě tréninkových a rozvojových programů. Každý má příležitost vyniknout. Podporujeme vzájemnou výměnu zkušeností, vítáme dobré nápady a návrhy na zlepšení, pracujeme v silně motivujícím a inspirativním prostředí…
Dozvědět se víc